2017 m. gruodžio 18 d., pirmadienis

Mano svajonių profesija

   Vaizdo rezultatas pagal užklausą „muzika“   Nuo pat mažų dienų kiekvienas vaikas pradeda galvoti, kuo norėtų tapti užaugęs. Vieni svajoja būti dailininkais, kiti mokytojais, o aš svajoju tapti muzikante. 
   Muzika - mano hobis. Lankau muzikos mokyklą ir svajoju ateityje tapti puikia muzikante. Muzikos mokykloje aš groju sintezatoriumi ir dainuoju. Man labai patinka dainuoti, dainuodama aš atsipalaiduoju ir iškart pagerėja nuotaika. Mano mėgstamiausi kūriniai yra Menuetas", kurio autorius yra S. Djepar ir Angliškas šokis", kurio autorius yra J. Hook. Dažnai važiuoju koncertuoti į darželius ir mokyklas.
   Taigi, muzika ir dainavimas yra mano svajonių svajonė. Ji suteikia žmonėms daug džiaugsmo.
                                          
                                                                                    Emilija Plėtaitė, 5b