2017 m. gruodžio 13 d., trečiadienis

Mano svajonių profesija

   Profesijų yra įvairių, bet aš seniai svajoju apie vieną. Kartais man kyla klausimas: gal pasukti kitu keliu ir galvoti apie kitą profesiją? Truputį pagalvojęs, sakau ne, sieksiu tikslo. 
   Mėgstu padėti kitiems, gerbiu save ir kitus, taip pat mėgstu bendrauti. Kai kurie sako, kad kai renkiesi profesiją, ji turi tau patikti, būti susijusi su tuo, kas tau gerai sekasi. Mano svajonių profesija, apie kurią aš jau ilgai svajoju, yra susijusi su medicina. Nes aš galvoju, kad tai pagalba žmogui.
   Tai štai kokia mano svajonių profesija. Nežinau, kas manęs lauks ateityje, bet jaučiu, kad jeigu stengsiuosi ir daug mokysiuosi, tai aš tikrai pasieksiu. Kas gali būti svarbiau nei gydyti žmones ir gelbėti jų gyvybes?
                                                                                                Jokūbas Vilniškis,5b
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „gydytojo profesija“